With more than 21 years of accompanying and being attached to the mission of taking care of the community's health, Lof International Dairy Joint Stock Company is always committed to spreading happiness through high-quality products with top favorite brands such as: Lof, Kun, Malto, Ba Vi.
With the strategy of modern branding and digital transformation, LOF no longer limits itself to a business that produces nutritious dairy products for consumers, but also creates and spreads good spiritual values to everyone, joining hands to build a better society.
Join LOF to build a happy and effective living and working environment, contributing to the development of good social values in terms of physical, intellectual and spiritual health for a healthy and happy community.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giải mã bí ẩn về ‘Marketing Hạnh phúc’ và chuyện ‘hay nói linh tinh’ của CEO IDP
Vì sao một người tay ngang, chỉ học cho qua môn marketing ở đại học, thậm chí cả khi làm thạc sĩ, lại có thể dẫn dắt Công ty Sữa Quốc tế (IDP) thực hiện các chiến dịch truyền thông thành công lớn, với ngân sách hạn hẹp? Chuyện CEO IDP ‘hay nói linh tinh’ về hạnh phúc, tâm thức, quy luật vũ trụ… thực chất là gì?